Kde pracujeme: Kanceláře Plzeň, Americká
|
V posledním čísle OVB Journalu jsme se rozhodli představit našim kolegům a spolupracovníkům kromě úspěšných manažerů také atraktivní místa se zajímavými příběhy v pozadí. Protože přeci jen... v kancelářích trávíme poměrnou část pracovního dne. Druhou představovanou kanceláří jsou plzeňské kanceláře regionálního ředitele Miroslava Bartušky ze zemského ředitelství Jana Hamra, který nám kanceláře stručně představil vlastními slovy.
V těchto kancelářích působíme od 1. 8. 2018. Zhruba 3 měsíce před tím jsme udělali rozsáhlou rekonstrukci. Na začátku roku 2018 jsme došli do bodu, kdy nám bývalé kanceláře v Husově ulici byly malé. Měli jsme zasedací místnost a tři jednací kanceláře. Dívali jsme se na inzeráty, ale tyto prostory jsme objevili náhodou. Pronajímal je majitel hotelu Primavera, kde děláme konference, a tím pádem mě má v maillistu. Domluvil jsem si s ním prohlídku a na první pohled se nám tyto prostory líbily. Mezi hlavní kritéria patřila lokalita (chtěli jsme být blíže centru) a počet kanceláří. Tím, že jsme se rozrostli, tak jsme potřebovali více prostoru pro podnikání. A Americká ulice je hned po náměstí jedním z nejznámějších míst v Plzni.
Ve chvíli, kdy jsme se nastěhovali, tak bylo potřeba nové místo také zařídit. Navržení kanceláří jsme si dělali sami. Tím, že jsme již pár poboček otevřeli, tak jsme i tady měli jasnou představu. Největší oříšek bylo vymyslet dostatečně velkou zasedací místnost pro školení. To se nám povedlo díky propojení dvou místností v jednu velkou. Zvolili jsme rozložení kanceláří na zasedací a jednací místnost, dvě klientské kanceláře, jednu manažerskou a open-office. Při běžném chodu se následně ukázalo, že to bylo nejlepší možné rozložení. V kancelářích totiž v tuto chvíli působí zhruba 50 spolupracovníků, a tak jsme od začátku roku 2021 pronajali také druhé patro. To sice bylo volné již v době, kdy jsme do kanceláří přicházeli, a dokonce jsme i zvažovali variantu, že rovnou vezmeme obě, ale v tu chvíli to nebylo potřeba. Majitel nemovitosti na pronájem nijak nespěchal, takže na nás druhé patro víceméně počkalo.
Co mě těší nejvíc, tak to jsou výborné odezvy na kanceláře od klientů i nováčků. Hlavně teď, po dodělání druhého patra, je to velmi příjemný prostor pro schůzky všech našich spolupracovníků. Tím, že jsou to z velké části studenti vysokých škol, tak se obsazenost rozloží do celého dne. Naše kancelář je unikátní v tom, že zde mohou spolupracovníci realizovat všechny potřebné aktivity k podnikání na jednom místě. Od domlouvání schůzek přes osobní jednání s klienty až po tvorbu projektů. Samozřejmě zde probíhá četné množství porad, konzultací i seminářů. Velkou výhodou je i odpočinková část kanceláří ve druhém patře, kde si lze vzít knihu nebo zhlédnout nějaké video na velké televizi. Tuto část kanceláří bereme jako takovou naši „chill zónu“ a do budoucna uvažujeme třeba i o pořízení Playstationu, jelikož chceme, aby se u nás poradci i klienti cítili opravdu dobře. Od doby otevření kanceláří jsme vychovali mnoho nových poradců a manažerů, kteří na půdě kanceláří pomohli cca 5 000 klientům. Dá se tak říct, že naše kanceláře nepíší jeden velký příběh, ale tisíce menších. I nadále tak chceme v Plzni růst a díváme se na další krok v rámci naší expanze. Za naše ředitelství jsou tohle naše již třetí kanceláře a vždy jsme je o více než 100 % zvětšili, tak snad bude tento trend pokračovat.