OVB

| OVB Allfinanz, a.s.

Tomáš Žilák: Líbí se mi propojení finančního práva s obchodem a s technologiemi

Compliance je hojně skloňované, ale pořád málo známé téma. Nejen o compliance jsme si povídali s Tomášem Žilákem, který se v OVB věnuje právě compliance a tématům s ním souvisejícím.

| OVB Allfinanz, a.s.

Rok 2021 ve znamení dvouciferného růstu

Počet finančních poradců se na trhu konsolidoval díky povinnosti zákonných zkoušek a s nimi spojených certifikací. Finanční trh vykazoval dynamicky růst a fenoménem byly úvěry na bydlení. A OVB opakovaně rostla rychleji než trh ve všech klíčových produktových oblastech. V OVB i na trhu se toho ale dělo daleko více. Jaký byl rok 2021 pohledem managementu OVB Česká republika, jsme se zeptali Miroslava Řezníka, předsedy představenstva a generálního ředitele, Pavla Manhaltera, člena představenstva, a Richarda Beneše, obchodního a produktového ředitele.

| OVB Allfinanz, a.s.

Ondřej Zdrubecký: Rád propojuji svět IT s koncovým uživatelem

Ondřej Zdrubecký v únoru oslaví rok od příchodu do OVB. Má na starosti interní IT tým, který se stara o to, aby všechny naše systémy a aplikace bez problémů fungovaly. „Nebylo by fajn nepoužívat papíry?“ zmiňuje odvážný cíl, kterého chce v OVB dosáhnout.

| OVB Allfinanz, a.s.

Kalkulátor bonity napříč bankami jako nový pomocník pro poradce OVB

O schválení hypotečních úvěrů rozhoduje několik zásadních parametrů. Jedním z těch nejdůležitějších je bonita. Pohledem bank jde o schopnost klienta dostát svým úvěrovým závazkům, tedy pravidelně splácet.

| OVB Allfinanz, a.s.

Klientský servis

Neustále pracujeme na zlepšování servisu a klientské spokojenosti. I proto u nás již v roce 2019 vzniklo oddělení Klientského servisu, které sdružilo aktivity několika týmů. Jeho agendu můžeme pomyslně rozdělit do tří hlavních okruhů – Call centrum, Reklamace provizí a Klientské reklamace.

| OVB Allfinanz, a.s.

Ohlédnutí za rokem 2020. Digitalizace pokračuje

Digitalizace je naší strategickou prioritou, a to nejen pro letošní rok. Digitalizaci však nemůžeme vnímat jen jako převod papírových procesů a dokumentů do elektronické podoby, vnímáme ji jako rozsáhlou změnu přístupu a myšlení celé firmy, která přesahuje oblast IT. Co se na jejím poli událo v OVB v roce 2020?

| OVB Allfinanz, a.s.

Oddělení zadávání smluv funguje jako celek

Veškeré produkční klientské dokumenty doručené na centrálu OVB putují přes Podatelnu právě na Oddělení zadávání smluv. Jaké postupy a procesy jsou se zpracováním klientské dokumentace spojené a jaké činnosti vlastně práce na tomto oddělení backoffice obnáší?

| OVB Allfinanz, a.s.

Změna: Oddělení ADS se změnilo na tým podpory prodeje a vzdělávání

Vážení spolupracovníci, s dalším číslem OVB Journalu mi dovolte roční bilancování aktivit týmů, které mají co do činění s podporou vás spolupracovníků.

| OVB Allfinanz, a.s.

Grafický design OVB: nové barvy, nové tvary, nová OVB

OVB přešla na nový korporátní grafický design, který Vám na následující stránce představíme. S prvním představením jsme se mohli setkat na jarní výroční konferenci OVB – FKT 2018.

Naši finanční poradci

U OVB nepracují prodejci, ale hlavně odborníci na čísla, jasná řešení, se kterými se snadno spřátelíte. Máme pochopení pro vaše starosti, odpovíme na vaše otázky a vždy doporučujeme řešení na míru. V tom jsme nejlepší. Proč? Naši poradci svou práci dělají srdcem a na plno. Mix odborných znalostí v kombinaci s lidskou empatií zkrátka funguje.

více informací